Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pád a vzestup života

Proč ten život není tak jednoduchý jak ve filmech? Proč prostě nemůžeme být šťastný hned a musíme čekat na to a pak na to atd.  

Život nám nese každý den překážky, které musíme (už to slovo musíme) překonat, abychom mohli kráčet k dalšímu úkolu, po kterém je další a další a další. Jak dlouho? Dokud nezjistíme, že nežijeme svůj život, ale on žije Náš?

 

Naše životy běží každý den a my jsme pouhými loutkami uvnitř naších těl. Ovládají nás choutky, city, naše přání, ale když se konečně přiblížíme dál k našemu žití, zas nás to vtáhne zpět. Můžeme vůbec žít náš vlastní život?

 

Můj život je pořád ta stejná telenovela/pohádka dokola a jak se snažím, mám čím dál větší problém se dostat ven a žít svůj život. Nejdříve si toho člověk moc nevšímá, potom si říká dobrý, není to nic pravidelného a později je to těžší a těžší, nakonec ten člověk se snaží vymanit se z toho kruhu bezmoci. Sama na sobě pozoruji, že to co mi bylo dáno, jako dar nechávám tzv. zhnít.

 

Můžeme se vůbec ještě zachránit? Je možné být zase šťastný a přitom se neztratit a hlavně neztratit svou duši?

 

Jak to máte vy se svou duší a se svým životem vy? Víte co je váš účel, úkol pro který jste se narodily a začali být tím, kým jste?

Autor: Renáta Siemková- Drmolová | čtvrtek 19.7.2018 10:20 | karma článku: 9,94 | přečteno: 438x
  • Další články autora

Renáta Siemková- Drmolová

Chatrč - Hranice mezi soudem a názorem

Nedávno jsem četla knížku, kde bylo řečeno (mými slovy) nesuď člověka nemáš na to totiž právo, to právo má jenom Bůh a ten se rozhodl, že soudit bude, až přijde ten pravý čas.

16.1.2018 v 12:25 | Karma: 12,30 | Přečteno: 348x | Diskuse| Osobní

Renáta Siemková- Drmolová

Jóga a křesťanství

Jsem křesťanka cvičící Jógu. Přiznání, které mé rodiče nepotěší, ale mě pomáhá při bolestech zad a pro udržení optimální fyzické kondice.

28.12.2017 v 13:57 | Karma: 15,41 | Přečteno: 2012x | Diskuse| Hobby

Renáta Siemková- Drmolová

Chatrč - kniha mnoha nádherných tajemství

Musím říct, že tento článek je jen předvoj k dalšímu/dalších článků na adresu této jedinečné knihy. Proto se chci jako první omluvit možná za několik myšlenek nepříliš spolu souvisejících.

28.12.2017 v 11:44 | Karma: 9,62 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Vaši rodiče jsou taky lidi

A konečně, jeden poznatek, který vám nejvíce otevře oči: vnímejte svou mámu a tátu ne jako všeobecně známé ochranáře, jak jste je viděli jako děti, ne jako nepříjemné a totálně nudné despoty, jak jste je viděli jako puberťáci...

16.1.2017 v 19:38 | Karma: 18,56 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost

Renáta Siemková- Drmolová

Romové na stromě

V této příhodě jsem našla podobenství s Romama. Taky se nám zdálo, že uvízly na stromech a neumí slézt dolu, ale na konec když dostanou hlad tak slezou dolu.

26.8.2016 v 13:20 | Karma: 27,01 | Přečteno: 1228x | Diskuse| Společnost

Renáta Siemková- Drmolová

Pray for every innocent victim !!!

Proč se modlit (soucítit) pouze za lidí z Francie nebo z Letadla? Proč se nemodlit za všechny NEVINNÉ OBĚTI, které ztratili své milované nebo byli zabití za chyby a za špatné skutky ostatních??? Měli by jsme se nad tím zamyslet.

15.11.2015 v 0:18 | Karma: 11,23 | Přečteno: 426x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Řekněte stop!

Možná vám přijde můj článek předčasný, ale čím víc sleduji zprávy v televizi, na sociálních sítích a v rozhovorech lidiček kolem mě, mám pocit, že se blíží událost, která bude stát mnoho životů...

5.6.2015 v 20:17 | Karma: 36,01 | Přečteno: 1513x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Leťme spolu k výšinám

Pokud oba dva společně padáme k zemi rozdělme se a lítejme každý zvlášť... Po dlouhé době a s radosti v srdci přidávám tuto poezií či něco tomu podobného.

27.4.2014 v 10:42 | Karma: 6,39 | Přečteno: 227x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Proč já chodím do školy?

Někteří žáci i učitelé si myslí, že škola je jen o tom něco vystudovat, naučit se pár věcí , trochu si zablbnout o přestávkách, zkusit štěstí a ulít se ze školy, dokázat vyprovokovat učitele a dostat je do úzkých, dostat nějakou známku, začít si něco s každým klukem, který je na dohled, utratit zbytečné peníze za učebnice, které si jen prohlédneme a necháme ležet půl roku ve skříni.. a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Ale položte si otázku. Proč vy nebo vaše děti chodí do školy?

14.9.2012 v 20:26 | Karma: 9,88 | Přečteno: 1593x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Řekni ano, řekni ne-

Svit slunce stíní a já čekám až ho odvrátíš, buď se mnou a už nikdy víc Nejsem logik, ale myslitel, proto jsem jaká jsem Ty jsi logik, ale i myslitel, proto jsi taký jiný

12.5.2012 v 17:14 | Karma: 8,45 | Přečteno: 677x | Diskuse| Osobní

Renáta Siemková- Drmolová

Holešovská výzva dnes v 17 hodin

Proč mlčí všechna média? Proč informuji o jiných protestech, a o našich v naši zemi mlčí? Na tyto otázky si můžete odpovědět sami.

15.3.2012 v 14:55 | Karma: 35,34 | Přečteno: 2465x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Jsme pány svého osudu?

Asi jste si všimli protestu, článků k situaci kolem smlouvy ACTA. O které se můžete dozvědět zde, na idnes nebo i na Facebooku a všude jinde. Pokud jste chytří, tak vám dojde, jak se nás snaží ovládat a omezovat v naších svobodách, ale pro ty ostatní jsem napsala tenhle článek. A doufám, že vás přivede k pravdě o naši zemi a hlavně o politicích, kteří rozhodují o nás.

6.2.2012 v 19:13 | Karma: 16,57 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Co pro mě udělal Ježíš?

Napsat, co pro mě udělal Ježíš, může někomu připadat jako velká troufalost od mladého člověka, který ještě mnoho v životě nezažil. Má jednoduchá odpověď zní, osvobodil mně od hříchu. Je to sice stručně vyjádřené, ale je dostačující.

8.1.2012 v 17:38 | Karma: 14,80 | Přečteno: 1475x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Cítím se hůře jak vězeň!

Z televize a různých dostupných dokumentů si můžete učinit představu, jak si vězni žijí, například zde se můžete přesvědčit, jak to mají vězni jednoduché ve vzdělání, aktivitách, práci atd. Když jsem si uvedenou stránku pročítala, nemohla jsem si nevšimnout, jak se aspoň podle těchto informací mají vězni daleko lépe, než velká část lidí na svobodě.

30.12.2011 v 19:52 | Karma: 30,55 | Přečteno: 2210x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Co pro mě udělal Václav Havel?

Mnozí mí předchůdci se pravděpodobně drží hesla „o mrtvých jen dobře“, ale o památce prvního prezidenta samostatné České republiky Václava Havla se dá napsat mnoho. Někteří píšou, jak byl skvělý, co vše pro nás udělal, čeho se musel vzdát, ale mnohem méně je toho, zda byl dobrý nebo špatný vůdce, co udělal pro sebe a vydával to za něco, co udělal pro nás.

18.12.2011 v 15:56 | Karma: 36,61 | Přečteno: 3219x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Jak Člověk dokáže využít druhého člověka

Podle nadpisu by jste řekli, že chci zdrbat lidi, kteří takhle jednají, ale mýlíte se. Chci probrat to, jak Ďábel (říkejme mu Zlo) nás všechny využívá.

10.12.2011 v 17:44 | Karma: 12,49 | Přečteno: 1449x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
Ahojte, Já jsem dívka, která chce něco změnit ve světě. Chce dát svůj názor najevo a nechce se bát, že ji někdo za její názor bude odsuzovat. Mám své názory a dokážu si je prosadit i když je to těžké.

blog:https://rennalife.wixsite.com/life
instagram:https://www.instagram.com/renna.life/
twitter: https://twitter.com/life_renna?lang=cs