Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, za názor cením si toho. Vím, že to myslíte vážně s tou opatrností a obavou. Jako křesťanka tomu nevysvětlenému a duchovnu rozumím víc a věřím, že my v tom pomůže Bůh se zastavit, jakmile se vydám špatně.

Těchto cviků na záda jsem vyzkoušela mnoho a některé z nich provádím i při sestavách, které si tvořím, ale v jógových sestavách jsou tyto cviky lépe seskupeny. Já jako bývalá tanečnice mám vyšší nároky a potřebuji určitou úroveň provedení, abych si vůbec protáhla svaly.

2 0
možnosti

R^ za upřímnost. Už z Vaší ankety vyplývá 3 : 1 proti. Tu duchovní podstatu, která vede člověka k myšlenkovému vyprázdnění a předání své vůle něčemu, čemu přesně nerozumí, považuji za nebezpečnou ( stejně jako např. hypnózu, akupunkturu, homeopatii či holotropní dýchání ). Křesťanka, která byla původně hinduistkou, řekla : ́ křesťanská jóga neexistuje ́. Tím nikoho neodsuzuji, jen mám o něj trochu obavu.

Existuje množství cviků na posilování zádového svalstva ( sám jsem je jako dítě musel absolvovat a občas si je zacvičím i dnes ). Výborné je např. nošení knížky na hlavě, protahování, běh, chůze, plavání ( nejlépe s výdechy do vody ), cvičení v tureckém sedu. A nejtěžší kalibr jsou cviky v leže - za 20 minut denně máte záda po pár měsících zpevněné.

Přeji správou volbu.

0 0
možnosti

Vite, Vojtech Kodet je jiste silna katolicka osobnost, velmi charizmaticka, ale nekdy se umyslne dopusti argumentacnich faulu, kdy z definic vytrhava slova ci vety tak, aby si obhajil svou "pravdu". Na cviceni jako takovem urcite nemuze byt nic spatneho a nikdo Vam nemuze zakazat, celou dobu myslet na Boha ci Jezise, cimz urcite udelate lepe, nez mnozi katolici, jejich ciny ocividne rozchazi krestanskymi myslenkami.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
Ahojte, Já jsem dívka, která chce něco změnit ve světě. Chce dát svůj názor najevo a nechce se bát, že ji někdo za její názor bude odsuzovat. Mám své názory a dokážu si je prosadit i když je to těžké.

blog:https://rennalife.wixsite.com/life
instagram:https://www.instagram.com/renna.life/
twitter: https://twitter.com/life_renna?lang=cs