Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Co pro mě udělal Ježíš?

Napsat, co pro mě udělal Ježíš, může někomu připadat jako velká troufalost od mladého člověka, který ještě mnoho v životě nezažil. Má jednoduchá odpověď zní, osvobodil mně od hříchu. Je to sice stručně vyjádřené, ale je dostačující.

Osvobodil mně od hříchu ještě dřív, než mně poznal, i když to možná bylo jinak, nejsem si jistá. Což je ohromný, pro nebeského člověka. Takhle bych ho nazvala, protože mi dal šanci žít tady na zemi. Dal mi šanci uvěřit v něho a v jeho otce. A já uvěřila. (teď brečím a snažím se poslepu trefit do klávesnice to co chci a potřebuji). A vím, že mě inspiruje, ačkoliv nechápu jak. Promiňte, ale tohle je moje premiéra, co zveřejňuji své vyznání, tak jsem z toho celá nesvá.

Daroval mi duši. Díky, které jsem taková jaká jsem, a jsem za to vděčná. Já věřím v Pána Boha a Ježíše Krista. Jeden mně stvořil pomoci mých rodičů a druhý mně osvobodil od hříchu. Od té doby co jsem “do uvěřila“ (byla to dlouhá cesta), mi je jedno kdo ví, že jsem věřící člověk. Dokonce jsem si uvědomila, že mi dává víc, než si zasloužím a dokážu představit. Dokonce by se dalo říct, že se tím chlubím i právě teď. Jsem totiž nesmírně ráda, že můžu říct „ Já věřím!“ 

Začala jsem věřit už dávno, ale ON věděl, že si ještě nejsem sto pro jistá. A tak mi dával znamení i házel klacky pod nohy, které mně měly k němu přivést, a taky přivedly. On to věděl. On mi dává každičký den naději k lepšímu zítřku a budoucnosti. Dává mi naději k mému životnímu snu, i když mi mění cestu, kterou mám jít. Snaží se mně udržet na té správné cestě a když jdu jinudy, tak mi dá sice bolestivou ránu, ale vrátí mně na mou životní cestu a za to jsem mu vděčná. I když dovolí, aby mně někdo bolestivě uhodil a já se cítím sama. Tak i přesto nejsem. On je totiž se mnou a dává mi pořád dokola svojí sílu, abych se zvedla a šla dál a nepřestávala. 

I když ho zraňují každý den, tak mi nepřestává dávat svou sílu. V této době bych se asi bez jeho síly nedokázala snažit být šťastnější. Což mi každý den dává zabrat a to někdy obzvlášť. Třeba: Zachraňuje moje trapasy. Opravuje mé nehody a nedorozumění. I mou prostořekost mi pomáhá opravit. Když si ještě teď vzpomenu na nějaký omyl nebo dokonce trapas, tak se musím začít usmívat a zároveň divit nad tím, co jsem to blbla.   

Závěrem bych chtěla říct, že já mu též dávám, a to především svojí důvěru, tím mu odevzdávám svůj život a moji budoucnost, která je pro mě velmi vzácná. 

Dává mi víc než si zasloužím a dokážu představit. Osvobodil mně tím, že zemřel krutou a nezaslouženou smrti. Proč? Protože to byla jediná možnost, jak nás zachránit před zkázou, smrtí a věčným zahynutím. Sice v tuto chvíli tomu až tak do detailu nerozumím, ale jsem přesvědčena, že mi to časem vysvětli. 

PS: Já věřím!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Renáta Siemková- Drmolová | neděle 8.1.2012 17:38 | karma článku: 14,80 | přečteno: 1475x
  • Další články autora

Renáta Siemková- Drmolová

Pád a vzestup života

Proč ten život není tak jednoduchý jak ve filmech? Proč prostě nemůžeme být šťastný hned a musíme čekat na to a pak na to atd.

19.7.2018 v 10:20 | Karma: 9,94 | Přečteno: 438x | Diskuse| Osobní

Renáta Siemková- Drmolová

Chatrč - Hranice mezi soudem a názorem

Nedávno jsem četla knížku, kde bylo řečeno (mými slovy) nesuď člověka nemáš na to totiž právo, to právo má jenom Bůh a ten se rozhodl, že soudit bude, až přijde ten pravý čas.

16.1.2018 v 12:25 | Karma: 12,30 | Přečteno: 348x | Diskuse| Osobní

Renáta Siemková- Drmolová

Jóga a křesťanství

Jsem křesťanka cvičící Jógu. Přiznání, které mé rodiče nepotěší, ale mě pomáhá při bolestech zad a pro udržení optimální fyzické kondice.

28.12.2017 v 13:57 | Karma: 15,41 | Přečteno: 2022x | Diskuse| Hobby

Renáta Siemková- Drmolová

Chatrč - kniha mnoha nádherných tajemství

Musím říct, že tento článek je jen předvoj k dalšímu/dalších článků na adresu této jedinečné knihy. Proto se chci jako první omluvit možná za několik myšlenek nepříliš spolu souvisejících.

28.12.2017 v 11:44 | Karma: 9,62 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ostatní

Renáta Siemková- Drmolová

Vaši rodiče jsou taky lidi

A konečně, jeden poznatek, který vám nejvíce otevře oči: vnímejte svou mámu a tátu ne jako všeobecně známé ochranáře, jak jste je viděli jako děti, ne jako nepříjemné a totálně nudné despoty, jak jste je viděli jako puberťáci...

16.1.2017 v 19:38 | Karma: 18,56 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

Varšava jako první polské město zakázala kříže na úřadech, opozice se bouří

17. května 2024  7:21

Varšava jako první město v převážně katolickém Polsku zakazuje kříže v městských úřadech a...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
Ahojte, Já jsem dívka, která chce něco změnit ve světě. Chce dát svůj názor najevo a nechce se bát, že ji někdo za její názor bude odsuzovat. Mám své názory a dokážu si je prosadit i když je to těžké.

blog:https://rennalife.wixsite.com/life
instagram:https://www.instagram.com/renna.life/
twitter: https://twitter.com/life_renna?lang=cs